Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iTunes 12.4.1.6


davidredjoy

Rekommendera Poster

davidredjoy

Tydligen är den uppdaterad idag, någon mer som fått denna?

 

- Förutom att den ska ha fixat lite buggar verkar den skapat nya, iaf för min del.

 

Hade inga problem med föregående version, har problem med denna. När jag synca min iPhone säger datorn helt plötsligt att den ska säkerhetskopiera till datorn. Vilket inte är fallet. Inte gjort det på något år typ... Avbryter synk och väljer iCloud istället. Då står där under "Senaste Backup" att den aldrig tidigare syncat till iCloud....! Varpå jag utbrister "VA?" så grannarna antagligen hörde mig. Stänger av iTunes. Kopplar ifrån iPhone. Startar iTunes igen. Ansluter iPhone. Kollar vad där står. Och allt är tillbaka till vanligt. Senaste backuppen till iCloud igår klockan 23....

 

:huh:

 

 

- Ibland undrar jag om Apple blivit så dåliga på noggrannhet sen ingen längre skriker på arbetarna och berättar att dom är korkade som gör fel sen Steve Jobs dog att man ska acceptera dessa småbuggar med jämna mellanrum numera...?

 

Hade en vis gammal man på mitt förra jobb som alltid sa;

"Det var inte bättre förr, men det är sämre nu..."

 

- Tror nog han visste vad han pratade om...

 

:totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

davidredjoy

Kan även tillägga att jag fortfarande är irriterad på att varje gång man syncar spellistor från iTunes till iPhone så får den bryt om man lagt till en ny låt på datorns spellista och skapar en kopia på spellistan på båda enheterna med namnet "... 1" efter....!

 

- Som om iTunes tror man vill ha en extra spellista UTAN den nya låten ifall man glömt att man lagt till den och vill ångra sig - med en hel extra spellista...?!

 

:superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tydligen är den uppdaterad idag, någon mer som fått denna? ...

Nej, den dök inte upp automatiskt, men då jag såg din tråd så uppdaterade jag. Har ingen Ipryl, så allt funkar som det ska, hittills. Ta i trä.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Höll på o bli galen när jag inte fann inloggnings-inställningarna till iTunes. De har nu (logiskt nog) flyttat upp till fliken 'konto' under "arkiv-menyn" :P

 

https://discussions.apple.com/message/28218570#message28218570

 

Tack vare min kommentar på Apples kommentarssidor har jag nu fått Repeat-knappen mera lättillgänglig - i spelarens högra fält.

Shuffle är i vänstra delen.

(Jag har haft (dns?) problem sedan jag bytte router för några år sedan varpå radio-strömmar stannar/hoppar spår vilket gjorde att jag är tvungen att aktivera Repeat 1 spår...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...