Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple uppdaterar sina nätverksprodukter


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Rubriken är tvetydig, jag tolkade den som att det är uppdaterad hårdvara.

Ja, men det är det ju. En ny firmware som uppdaterar hårdvaran. Är det nya produkter, som datorer/telefoner som fått en uppgradering (av hårdvaran) brukar det stå med. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Undrade just vad det var som dök upp att den fasta programvaran skulle uppdateras i min Time Capsule, har inte skett på år o dag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, men det är det ju. En ny firmware som uppdaterar hårdvaran. Är det nya produkter, som datorer/telefoner som fått en uppgradering (av hårdvaran) brukar det stå med. :)

En firmware kan inte uppdatera hårdvaran, det förblir samma chip och elektronikkretsar även efteråt... Men eftersom du gärna snöar in på termer så låter vi det vara därhän. Jag tycker ändå att rubriken* är tvetydig för man vet inte om det specifikt handlar om uppdaterad programvara eller uppdaterade komponenter. Sedan håller du förstås inte alls med, jag räknar med det.

 

*Med rubrik menar jag "Apple uppdaterar sina nätverksprodukter" och inget annat.

 

PS. 99Mac har en bättre rubrik: "Apple skickar uppdatering till Airport"

 

PPS: Jag har haft rubriksättning som levebröd så jag vet vad jag talar om, men man får väl inte förhäva sig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte brytt mig om att kolla den här tråden då rubriken inte är tydlig nog. I dagens nyhetsbrev är det tydligt som tur är: "Viktiga Airport-uppdateringar".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...