Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Youtube inlogg?


Ollie Williams

Rekommendera Poster

Ollie Williams

Går det att få till ett automatiskt inlogg eller spara kontoinformationen i Youtube appen för att slippa skriva lösenordet manuellt?

 

Rätt som det är kommer det något man ska kika på som kräver inlogg (oftast på grund av att de krigsmånglande amerikanerna får moralpanik om någon säger "shit"). Och då vore det ju smidigt att få till det jag frågar efter...

 

Så att de kan få behålla sin rädsla för bröst och fula ord medan de godtyckligt dödar folk här och där, och jag kan få slippa skriva lösenordet manuellt. Win-win.

 

Håller tummarna för att det finns en lösning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det går inte. Ska du titta på Youtube utan att vara inloggad används webbläsaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Nej det går inte. Ska du titta på Youtube utan att vara inloggad används webbläsaren.

Hade mer än gärna använt webbläsaren men vissa gånger öppnas filmerna i Youtube appen istället. Kan man välja vart de ska öppnas på något sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade mer än gärna använt webbläsaren men vissa gånger öppnas filmerna i Youtube appen istället. Kan man välja vart de ska öppnas på något sätt?

 

I vilket sammanhang öppnas YouTube appen för dig?

Trycker man på en YouTube länk i ett mail,sms så öppnas YouTube appen och det är inget som går att ändra på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

 

Trycker man på en YouTube länk i ett mail,sms så öppnas YouTube appen och det är inget som går att ändra på.

Exakt sådana sammanhang. Men även sådana som inte kan spelas upp på annan site - du vet den där varningen man får upp då om att ägaren hindrat det. De öppnas också i appen om man klickar i dem.

 

Men då har jag ett svar iallafall. Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...