Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Återskapar fortfarande säkerhetskopia från iCloud


majs123

Rekommendera Poster

Jag gjorde en ny säkerhetskopia av min 5S igår kväll då jag köpt en iPhone 6 nu. Tog rätt lång tid att göra kopian, och sen lyckades jag återskapa den i min nya telefon. Detta gjorde jag igår kväll vid 12, och nu 5.5h senare så håller apparna fortfarande på att laddas ner (eller det står "väntar..." på majoriteten av dom), samt att alla bilder är inte där än utan visas som vita rutor.

 

Ska jag låta den fortsätta bara eller...? Och måste den vara ansluten till wifi medan den återskapar? Ska nämligen till skolan senare och den kommer antagligen inte att hinna tills dess.

 

Tack på förhand!!! (Svara asap!!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den måste vara ansluten till WiFi, är den inte det lär det vara där problemet ligger.

Tog ett antal timmar för mig med att återskapa min iPhone från iCloud med alla dess 11.000 bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den har varit ansluten till wifi hela tiden, men nu lyckades alla appar laddas ner! Men bilderna är fortfarande vita

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det en fråga eller ett påstående?

Påstående. När jag skulle logga ut från iCloud så står det att den fortfarande återskapar, men vad återskapar den ens? Hur gör jag nu? Ska jag återställa telefonen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påstående. När jag skulle logga ut från iCloud så står det att den fortfarande återskapar, men vad återskapar den ens? Hur gör jag nu? Ska jag återställa telefonen?

 

Varför ska du logga ut från iCloud?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...