Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Carbon Copy Cloner


big peter

Rekommendera Poster

Använder Carbon Copy Cloner som jag är mycket nöjd med men var finns Create a Recovery partition for this volume.?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur menar du, den fylls ju på med det nya som har hänt sedan den förra gången?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om källa "A" innehåller en recoverypartion och du vill klona källa "A" till mål "B" får du upp en fråga om du även vill överföra recoverypartionen från A till B.

Menar du att recoverypartionen har tillkommit källa "A" efter du gjort tidigare kloningar/backuper till mål "B"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder Carbon Copy Cloner som jag är mycket nöjd med men var finns Create a Recovery partition for this volume.?

Se dump.

 

post-28798-0-80562200-1461663061_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1000 Tack Alix!! Du borde vara typ lärare på en högskola med dina massiva kunskaper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1000 Tack Alix!! Du borde vara typ lärare på en högskola med dina massiva kunskaper.

Vassego. :ThumbsUp:

 

Nja, snarare är det så att jag har förmåga att byta perspektiv vad gäller problemlösning, allt utifrån olika personers skilda förutsättningar. I det här fallet kunde jag ana mig till vad som föranledde din fråga. Jag kan sannolikt inte mer än många andra, men jag har åtminstone förstånd att använda det jag kan på ett flexibelt/pedagogiskt sätt. Man kan uttrycka det på ett annat sätt: Jag är en nörd men inte särskilt nördig. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bra med ödmjuka människor, men tycker iallafall du är en mästare imho

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bra med ödmjuka människor, men tycker iallafall du är en mästare imho

Det är Alix inlägg som är det bästa svaret....inte ditt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är Alix inlägg som är det bästa svaret....inte ditt

Fixat :ThumbsUp:

 

Brukar försöka ändra då man ser, så det blir till hjälp för nästa som söker/läser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...