Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny Macbook air


big peter

Rekommendera Poster

är grymt intresserad av att köpa en Macbook Air, vet att det kommer nya modeller snart, men vad tror ni att de nya kommer att innehålla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tror jag inte att det kommer nya modeller utan den nya MacBook 12" är här för att ersätta Air.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är grymt nöjd med min MBA

 

post-113-0-33593200-1460142056.png

 

Men det beror ju på vad du ska använda din till.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hur mycket bättre kommer de nya vara?

 

Hur långt är ett snöre?

 

Bara Apple vet i dagsläget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hur mycket bättre kommer de nya vara?

Ska du ha den som penisförlängare, eller som arbetshäst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

arbetshäst, behöver ingen penisförlängare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då ska du nog gå upp ett snäpp till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta Pocahontas vad menar du med att gå upp ett snäpp till? Har inte råd med en Macbook Pro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta Pocahontas vad menar du med att gå upp ett snäpp till? Har inte råd med en Macbook Pro

En bra idé kan vara att du letar upp en bra beg Macbook Pro som har bra grund-spec'ar, och sen biffar upp den själv - maxar RAM, SSD osv... Bara för att de är några år behöver det inte betyda att de är dåliga på ngt sätt alls. :yeahbaby: De äldre är dessutom mer “fixa-själv”-vänliga än nya(re).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1000 Tack iEricF och Pocahontas, tror jag väntar tills de nya kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Tror inte heller det kommer nya Air modeller. Jag saknar en liten dator med Thunderbolt kontakt så jag hoppas att de nya MBP modellerna blir mindre. Annars är väl t o m prestandan i senaste 12" MB bättre än i min gamla MBA. Man får se vad som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Vänta 2 veckor och se vad som händer på WWDC i alla fall. :)

 

Macbook Air skulle kunna försvinna om det blir för lite utrymme mellan ultraportabel Macbook och rätt-så-portabel Macbook Pro 13-tum. Men då måste den kosta under $1000 också, för just nu utgör MBA Apples budgetsegment. Macbook och Macbook Pro är lite för dyra för att vara den billigaste bärbara de säljer.

 

Alternativa förbättringar skulle så klart vara bättre processor, Thunderbolt 3 och kanske bättre skärm. Men det är ingen som vet än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...