Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

En bra väckarklocka önskas


Magnus76

Rekommendera Poster

Den inbyggda väckarklockan fungerar ju bra, men jag skulle önska att man manuellt kunde ställa in ljudet för väckarklockan. Som det är nu ändras ju både ringsignalen och klocksignalen.

 

Så har ni några bra tips på klockappar? Gärna med medföljande ljudsignaler. Självklart ska man oxå kunna ställa ljudvolymen. De får gärna vara gratis ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som använder en annan väckarklocka än den inbyggda?

 

Hade gärna använt den inbyggda men den är ju omöjlig att få till. Varför kan man inte ställa in larmljudet separat? Som det är nu följer den ringsignalens volym men jag vill ha den lägre så man upplever det någorlunda behagligt att vakna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som använder en annan väckarklocka än den inbyggda?

 

 

Alltid. ;)

 

Använder en radiokontrollerad väckarklocka med stegrande väckning. Just den modellen verkar inte säljas längre, men kolla på Kjell & Co, Teknikmagasinet eller Clas Ohlson om du hittar någon du gillar.

 

Jag glömde det bästa: Då slipper man ha iFånen nära sängen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul kul ;)

 

Tycker det är lite märkligt att typ världens dyraste och kanske bästa telefon inte har en separat ljudkontroll. Känns som en basic funktion som alla utom Apple använder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det inte kommer några tips så får du ladda ner och utvärdera själv.

Det är inte så att det är svårt att hitta alarm appar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut ska jag kolla själv. De jag hittills testat av gratisversionerna innehåller en del reklam tyvärr.

 

Men här på forumet verkar alla vara nöjda med den inbyggda klockan, eller också kör alla tellys variant :) En gammal hederlig klockradio.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut ska jag kolla själv. De jag hittills testat av gratisversionerna innehåller en del reklam tyvärr.

 

Men här på forumet verkar alla vara nöjda med den inbyggda klockan, eller också kör alla tellys variant :) En gammal hederlig klockradio.

 

Personligen är jag nöjd med den och kör med högsta volym för jag vill bli väckt på morgonen.

Den har aldrig strulat som andra appar jag testat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja bor du själv är det väl ok. Annars väcker man ju hela huset.

 

Får väl skriva till applefolket och påtala min önskan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja bor du själv är det väl ok. Annars väcker man ju hela huset.

 

Får väl skriva till applefolket och påtala min önskan.

 

Nej jag bor inte själv.

 

Förut så fanns inte volym på väckarklockor så man kan undra hur dom klarade sig :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tellys variant :) En gammal hederlig klockradio.

Jag kör inte med klockradio. Jag skrev radiokontrollerad, dvs den går alltid rätt.

Typ en sådan här:

http://www.kjell.com/se/sortiment/hus-halsa-fritid/klockor-rakneverk/vackarklockor/analog-radiokontrollerad-vackarklocka-p16356

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...