Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Appar bara stänger ner direkt


Storkis

Rekommendera Poster

Hej
Jag kan plöstligt inte komma åt Massenger, Facebook, Gmail. Google maps, min orienteringsapp MotionX-GPS. När jag touchar ikonen så öppnas appen men stänger genast ner igen. På en sekund.

Vad kan det var för fel? Vad ska jag göra?
Tacksam för hjälp.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade samma problem för en tid sedan.

Tryckte då ner Start - och Hemknappen samtidigt. Släppte när äpplet visade sig. Väntade ytterligare en stund tills min hemskärm kom tillbaka. Tror att det kallas Hard Reset. Det hjälpte mig i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för era svar.
"Hard reset" hjälpte inte.
Jag har inte uppdaterat till senaste ios därför att jag inte har skaffat en router. Har inte wifi som det är nu. Har inte kommit mig för eftersom jag dels inte förstår mig på vilken jag behöver. Dels vill hålla nere nivån av elektrosmog så gott det går. Har varit känslig för datorer och mobiler och är fortfarande lite försiktig. Kanske skulle jag be att få låna wifi av någon granne till att uppdatera ios och säkerhetskopierna. Men jag har inte kommit mig för och inte lyckats komma till beslut om hur jag ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att det är så många appar som krånglar. Jag hade en. Den tog jag bort, startade om telefonen och installerade appen igen. Vet inte om jag hade behövt starta om telefonen, men det var så här jag gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...