Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte få infuse till att fungera på Apple TV4


Nicko35

Rekommendera Poster

Stod om en ny mediaspelare ,infuse här på Mav World förra veckan och jag blev sugen eftersom iTunes är var det är.
Drog ner den(109kr)men jag kan inte logga in på mi iMac!får hela tiden upp att det är fel användarnamn eller lösen,trots att jag använder samma användar och lösen som jag har på min mac.

Någon som har testat infuse och fått det till att funka och kanske har något tipps?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick öppna för Windowsdelning på datorn.

 

Har man inte det på så ser man inte ens datorn så jag tror inte att det är problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stod om en ny mediaspelare ,infuse här på Mav World förra veckan och jag blev sugen eftersom iTunes är var det är.

Drog ner den(109kr)men jag kan inte logga in på mi iMac!får hela tiden upp att det är fel användarnamn eller lösen,trots att jag använder samma användar och lösen som jag har på min mac.

 

Någon som har testat infuse och fått det till att funka och kanske har något tipps?

 

Är du verkligen 100% säger att du skriver in rätt användarnamn och lösen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Hej

 

För ca 1 år sedan fungerade Infuse klockrent. Genom att bara lägga till mappar ifrån en extern hårddisk.

 

Nu har jag flyttat och försökte göra exakt samma sak. Helt plötsligt fungerar det inte. Det står att jag inte har några mappar.

 

Någon som har tips på hur ja ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...