Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Röd siffra vill inte försvinna...


Maddog63

Rekommendera Poster

Hejsan!

Jag har fått problem med min iPhone.

Det röda siffran på App store vill inte försvinna och jag har redan uppgraderat senast version och även andra program har blivit uppgraderat.

Ändå är där en röd siffran kvar...

 

Dessutom så har jag även fått problem med fingeravtryck på hemknappen.

Trots att jag gjorde om avläsning,så vill inte fingeravläsning på hemknappen fungerar,utan jag får använda kodnummer istället för att låsa upp iPhone.

Någon som vet vad som orsakar problemen??

 

post-77340-0-73888100-1455544095_thumb.jpg

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

Jag har fått problem med min iPhone.

Det röda siffran på App store vill inte försvinna och jag har redan uppgraderat senast version och även andra program har blivit uppgraderat.

Ändå är där en röd siffran kvar...

 

Dessutom så har jag även fått problem med fingeravtryck på hemknappen.

Trots att jag gjorde om avläsning,så vill inte fingeravläsning på hemknappen fungerar,utan jag får använda kodnummer istället för att låsa upp iPhone.

Någon som vet vad som orsakar problemen??

 

attachicon.gifDSC_0007.jpg

 

 

Software reset löser troligen problemet. Håll in hemknapp och vilaknapp samtidigt tills telefonen startar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ett enkelt sätt som nyligen framhävdes av andra Apple-användare, Gå in i App Store, väl inne, trycker du tio gånger i följd på "Uppdateringar" längst ned till höger.

 

Detta nollställer appen och tar bort uppdateringar som hängt sig eller visar att det finns en fast det inte finns.

 

- Tänk på att du måste trycka tio gånger i följd på samma knapp nere i menyn. Du kommer märke att appen uppdaterar sig själv om du gjort rätt.

 

:galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det gäller Touch ID kan detta hända efter ett tag, gå in i inställningar - ta bort den gamla och lägg in nya, borde lösa problemet!

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det gäller Touch ID kan detta hända efter ett tag, gå in i inställningar - ta bort den gamla och lägg in nya, borde lösa problemet!

 

:)

Har jag också gjort,men det hjälpte inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag löste problemet med att gå in på inställningar och där klicka på App Store .

Klickade bort app store och klickade tillbaka.

Det röda siffran försvann!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag också gjort,men det hjälpte inte.

Gjorde precis en uppdatering med att radera bort för andra gången och nu fungera det som det ska.

Återstå att se i fortsättningen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...