Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 6 uppspelning av media stängs ner när skärmlåset aktiveras


marcus_kohlquist

Rekommendera Poster

marcus_kohlquist

Laddade ner iOS 9.2.1

Efter det så stängs media filer ( som finns i tex. mail inkorgen) av när skärmlåset aktiveras. Är det någon ny inställning man bör göra.?? Detta har fungerat innan utan några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Tror det finns en tråd om den buggen. Har funnits med nu ett tag så hoppas inte på någfa underverk från Apples sida.

 

Vill minnas att en omstart av telefonrn fixar det. Ett tag iallafall. En timme, en dag, en månad. Varierar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det finns en tråd om den buggen. Har funnits med nu ett tag så hoppas inte på någfa underverk från Apples sida.

 

Vill minnas att en omstart av telefonrn fixar det. Ett tag iallafall. En timme, en dag, en månad. Varierar.

 

Du måste mena när man spelar upp med AirPlay till en annan enhet.

Något jag inte tror TS menar utifrån hans beskrivning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

 

Du måste mena när man spelar upp med AirPlay till en annan enhet.

Något jag inte tror TS menar utifrån hans beskrivning.

 

Det är ingen glasklar beskrivning av TS riktigt, men jag syftade inte enbart på Airplay utan även media som spelas på telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är ingen glasklar beskrivning av TS riktigt, men jag syftade inte enbart på Airplay utan även media som spelas på telefonen.

 

Syftar du inte på AirPlay så är det ingen bugg för det är självklart att video eller ljud stängs av när man låser skärmen som spelas upp från mailappen.

Det är samma beteende på alla mediaspelare förutom om det är musikspelaren man använder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Varken eller. Just mail appen har jag inte testat.

 

Men det du skriver verkar ju förklara vad TS skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...