Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fotografier i MacBook Air med El Capitan


Flaxa

Rekommendera Poster

Hur gör jag för att endast behålla mina foton i dom album jag skapat? Jag har försökt på alla möjliga vis men jag kan inte få det att fungera. Jag vill inte ha samma foto som tar upp plats på flera ställen. En sak har jag inte provat än, och det är om det går att flytta mina album till en extern hårddisk så att bara albumen är där. Då kan jag ju deleta alla foton och album från photos när jag fått in albumen i den externa hårddisken. Nu har jag inte köpt någon extern hårddisk ännu, måste vänta lite eftersom jag har andra utgifter att prioritera nu. Är det enkelt att använda den externa hårddisken?

Jag är nybörjare med mac sedan förra månaden. Har alltså gått över från microsoft windows. Jag blir jätteglad om ni kan hjälpa mig med detta, men snälla skriv så enkelt och lättfattligt som möjligt för jag tycker sånt här är så svårt. Men vill så gärna lära mig. Tusen varmt tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ha samma bild i hur många album du vill, det tar inte mer plats för det.

 

Du kan jämföra album med en spellista i iTunes. Du kan lägga samma låt i så många spellistor du vill; det tar inte mer plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...