Exet4377 Postad 7 februari, 2016 Share Postad 7 februari, 2016 Halloj! Förmodligen en enkel fråga men jag lyckas inte. Jag har fått ett meil som cirka 50 andra också fått. Nu vill jag samla alla dessa 50 i en grupp så att jag kan mejla alla samtidigt. Jag använder Mac:s vanliga mailprogram som väl bara heter Mail? Jag går bet på detta. Jag kan markera alla adresser men högerklickar jag på en i förhoppning att alla skall kopieras till något fiffigt ställe blir det bara en som följer med. Hur gör jag? Vänligen Anders Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pocahontas Postad 7 februari, 2016 Share Postad 7 februari, 2016 Du skapar en grupp med alla dina adressater i Kontaktboken Ge gruppen ett namn, när du sedan ska skicka till gruppen så skriver du gruppens namn i Till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Exet4377 Postad 7 februari, 2016 Författare Share Postad 7 februari, 2016 Tack för snabbt svar! Gruppen är skapad men måste jag lägga till dem en och en eller kan jag typ lyfta in alla i klump? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pocahontas Postad 7 februari, 2016 Share Postad 7 februari, 2016 Alla i gruppen kommer med när du skrivit gruppens namn i TILL-fältet Läs mer om grupputskick under Hjälp i Mail Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattis.se Postad 8 februari, 2016 Share Postad 8 februari, 2016 Om du bara vill kopiera adresserna kan du markera dem som du har gjort, men i stället för att högerklicka trycker du kommando + C på tangentbordet. När det gäller att få in adresserna i gruppen i Kontakter så måste du göra det en och en. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.