Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Religionstråden?


KMN

Rekommendera Poster

 

Edit: Jag skriver detta som en »heads up« till de moderatorer som läser detta. För det ska bli intressant att se hur dessa agerar efter att jag startat tråden...

 

/ Kiwi

:gaspar:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Ok jag har nu läst den här tråden om tråden om religion och min spontana reflektion är, när kommer tråden om tråden om tråden om religion? För denna har ju redan spårat ur så den blir nog låst snart och så blir det en diskussion om varför i en ny tråd och sen... :) :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:gaspar:

 

Det var den reaktionen jag hoppades på. Med andra ord skulle du/ni lika gärna kunna öppna religionstråden igen, om det nu inte är någon fara med att jag skriver ett svar.

 

 

 

Ok jag har nu läst den här tråden om tråden om religion och min spontana reflektion är, när kommer tråden om tråden om tråden om religion? För denna har ju redan spårat ur så den blir nog låst snart och så blir det en diskussion om varför i en ny tråd och sen... :) :) :)

 

Vi har tydligen väldigt olika uppfattning om vad som kännetecknar en »urspårad tråd«...

 

 

/ Kiwi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KMN skrev i en annan tråd att jag nog hade en dålig dag när jag skrev i denna tråd. Jag har därför läst igenom vad jag skrev och konstaterar att jag inte håller med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det var den reaktionen jag hoppades på. Med andra ord skulle du/ni lika gärna kunna öppna religionstråden igen, om det nu inte är någon fara med att jag skriver ett svar.

 

INtressant att se hur en smiley tolkas. Den var tänkt att mena att jag är innerligt till sömns trött på tjafstrådar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På det viset, Axelman. Då finns det två tydliga alternativ:

 

1) Inse att du har nått din begränsning och avsäg dig moderatorskapet.

 

2) Sätt åt tumskruvarna på de individer som inte håller sig inom reglerna. Att stänga trådar är att skjuta mygg med kanon.

 

 

/ Kiwi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Så länge Joel säger ok är det ok.

 

2. Tumskruvar fungerar inte. Folk måste skärpa sig.

 

3. Det är inte mitt forum. Att se svart/vitt på mig hjälper ingen. Jag blir ju inte heller mer positiv över att få någon form av enögt korttänkt ultimatum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Ironin i att en tråd om varför en tråd inte fungerar spårar ur och inte fungerar är ändå lite underhållande. Jag tror att allt som behöver sägas redan är sagt här. Som jag meddelat så många gånger förut, det här är ett forum för Mac, Iphone och resten av Apples prylar och allt däromkring. Andra trådar får leva i Papperskorgen på nåder och det är trevligt när det funkar, men ställer de till för mycket besvär finns det inget inget särskilt intresse från vår sida att arbeta hårt för att hålla dem på rätt köl.

 

Så, nu stänger jag den här tråden också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...