Positiva Nollan Postad 18 januari, 2016 Share Postad 18 januari, 2016 Vi har ett problem. Plötsligt säger min frus iPhone och iPad att "There is a payment problem with a family member's previous purchase. Ask the family organizer to update their payment details." när hon ska uppdatera sina appar i App Store. Jag, som "family organizer" skulle för några veckor sedan registrera mig som utvecklare hos Apple för att kunna installera appar på min Apple TV via Xcode, något som skulle vara gratis om man gör det för privat bruk. När jag kom till en sida där Apple ville ha 999 kr så klickade jag bara bort den. Kan det vara anledningen till att min fru nu inte kan uppdatera sina appar? Det konstiga är att JAG har inga problem att uppdatera mina appar på min iPhone och iPad. Jag har provat att uppdatera mina betalningsuppgifter, med det hjälper inte. Finns det något sätt för mig att avbryta köpet så att Apple inte sitter och väntar på att jag ska betala? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.