Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Pencil på iPad PRO med skyddsglas?


Rstattin

Rekommendera Poster

Hej! Kanske är lite otydlig på ämnet men jag har en fundering. Jag har beställt en glasfilm, en sådan där som är tjockare än en vanlig skyddsplast, detta är alltså laminerat glas som sätts på.

 

LÄNK TILL VAD JAG MENAR: http://www.ebay.com/itm/391300975031?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=660560459493&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Min fråga:

Kommer Apples "Pencil" fungera på denna även om jag har denna skyddsglas på? Är nämligen sugen på den där pennan :)

 

 

Tacksam för alla svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa hos en återförsäljare när du fått ditt skydd är vad jag spontant tänkte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa hos en återförsäljare när du fått ditt skydd är vad jag spontant tänkte.

Aa, tänkte det jag med. Men tyvärr så bor jag inte i närheten av någon Apple-butik. Närmsta är typ 50 mil bort :P men kanske man kan testa en apple penna på typ media märkt eller någon annan sorts apple-reseller :)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aa, tänkte det jag med. Men tyvärr så bor jag inte i närheten av någon Apple-butik. Närmsta är typ 50 mil bort :P men kanske man kan testa en apple penna på typ media märkt eller någon annan sorts apple-reseller :)?

Det måste väl finnas en affär som säljer Apple-prylar närmare än 50 mil?

 

I värsta fall får du väl beställa en på nätet. Du har alltid 14 dagar ångerrätt. Du har rätt att undersöka varan (försiktigt) och det kostar returportot om det inte funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Det fungerar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...