Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Radera Platser och Färdbeskrivningar i Kartor


Mons

Rekommendera Poster

På telefonen:

 

Tryck på sökfältet - Tryck på Favoriter - Välj Senaste - Rensa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På telefonen:

 

Tryck på sökfältet - Tryck på Favoriter - Välj Senaste - Rensa

Tusen tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Om man har familj som inte gillar att man letar efter närmsta vägen till "Pizza Hut" istället för "Friskis & Svettis" så är det nog dags ni tar ett snack istället för att försöka gömma spåren...

 

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Om man har familj som inte gillar att man letar efter närmsta vägen till "Pizza Hut" istället för "Friskis & Svettis" så är det nog dags ni tar ett snack istället för att försöka gömma spåren...

 

:whistling:

?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

?

 

Försökte va roliiig!

 

- Kom igen, lite humor har du väl?

 

:galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Nu när jag sitter här ett år senare förstår jag lik förbannat inte hur jag får bort färdbeskrivningar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när jag sitter här ett år senare förstår jag lik förbannat inte hur jag får bort färdbeskrivningar

 

 

Vad har du att dölja? ;)

 

Öppna Kartor

Tryck på Sökfältet

Svep från höger till vänster och välj Ta bort.

 

Vad jag hittar går det inte att ta bort alla på en gång utan man måste ta dom en och en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag nu kollar ser jag att det bara funkar i iOS 10 vilket jag inte har i min 4s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag nu kollar ser jag att det bara funkar i iOS 10 vilket jag inte har i min 4s

 

 

Och då ska mitt första inlägg i tråden fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Och då ska mitt första inlägg i tråden fungera.

 

Då är min följdfråga: Hur får jag bort färdbeskrivningarna från datorn? Det är en lång radda som nu är ohanterbar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Då är min följdfråga: Hur får jag bort färdbeskrivningarna från datorn? Det är en lång radda som nu är ohanterbar

 

 

Öppna Kartor - Tryck på förstoringsglaset i sökfältet - Tryck på Favoriter - Tryck på Senaste - Rensa senaste

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Öppna Kartor - Tryck på förstoringsglaset i sökfältet - Tryck på Favoriter - Tryck på Senaste - Rensa senaste

 

Tack.

De låg under favoriter men där kan jag radera dem 1 och 1 och det passar mig bra eftersom jag vill behålla några.

Tusen tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack.

De låg under favoriter men där kan jag radera dem 1 och 1 och det passar mig bra eftersom jag vill behålla några.

Tusen tack

 

 

:ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...