Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iOS9, funkar allt som det ska för er?


JokerM

Rekommendera Poster

Ollie Williams

Beror på vilka appar du använder.

Enda som strulade i början var Tink,Viktväktarna men nu inga problem.

Ja visst är det så. Men som jag svarade Raphael är det en klen tröst att de appar någon annan har funkar i iOS 9.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja visst är det så. Men som jag svarade Raphael är det en klen tröst att de appar någon annan har funkar i iOS 9.

Inga problem att återgå ifall några viktiga appar inte fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Inga problem att återgå ifall några viktiga appar inte fungerar.

Jo visst går det. Men då måste jag testa och hålla på. Det är inte så viktigt för mig att uppgradera, jag kan vänta någon månad eller två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

. I ditt exempel så är det helt enkelt så att IMDB app:en inte har uppdaterats för den funktionen.

 

Nedu, där har du fel.

Det ska ha funkat när jag skrev mitt huvudinlägg.

 

post-51606-0-73551500-1443606518_thumb.png

 

Funkar fortfarande inte

Trots uppdateringen för två dagar sen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nedu, där har du fel.

Det ska ha funkat när jag skrev mitt huvudinlägg.

 

attachicon.gifimdb.png

 

Funkar fortfarande inte

Trots uppdateringen för två dagar sen

 

Misstänker att det inte fungerar i sverige som många andra spotlight funktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Misstänker att det inte fungerar i sverige som många andra spotlight funktioner.

Apple, gör om, gör rätt...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontakta supporten för det programmet och fråga dem, det är deras applikation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min 5S 32GB 9.0.2 laggar på tangentbordet alldeles oerhört, tyvärr ganska ofta.

Det verkar som det är värre om jag har många appar i viloläge.

Om jag stänger ner allt så upplever jag att det laggar mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min 5S 32GB 9.0.2 laggar på tangentbordet alldeles oerhört, tyvärr ganska ofta.

Det verkar som det är värre om jag har många appar i viloläge.

Om jag stänger ner allt så upplever jag att det laggar mindre.

Prova att minimera de grafiska effekterna, under Hjälpmedel i inställningar.

(min iPhone 5 16Gb laggar inte, oavsett hur många app:ar som är aktiverade/vila).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker min ljudvolym går ner till ljudlöst hela tiden. Får alltid höja så fort jag ser något med ljud.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker min ljudvolym går ner till ljudlöst hela tiden. Får alltid höja så fort jag ser något med ljud.

 

Verkar vara en bugg jag hört många upplever, även om man har avaktiverat "ändra ringvolym med knapparna på sidan" inne i ljud-inställningar...

 

- Vad jag har märkt personligen är att Facebook, en app som spelar upp video UTAN volymreglage i appen, ofta stör volymen för resten av telefonen - Ex; Lyssnar du på musik i Apple Music, och sen råkar trycka på play i Facebook, spelas videon upp och volymen ändras. PROBLEMET är när du sen sett klart videon går inte volymen tillbaka till samma igen även om du bytar till Apple Music och trycker play där igen istället... För varje gång man sen går tillbaka in i Facebook-appen - även om man inte kollar videon längre, ändras volymen tillbaka till videons volym du kollade på... Och detta flänger så fram och tillbaka i appen och ända sättet att få bort detta problem är att stänga av appen och öppna den igen - för annars ligger det kvar en "cache-bugg" eller något som reglerar volymen efter vad du senast kollade på där. - Även om du nu istället lyssnar på ljud i en annan app...

 

Har testat flera gånger och varje gång beter sig Facebook-appen som om den äger hela din iPhone...

 

Dessutom;

Har jag problem med Apple Music rent random mässigt med. Den har ju fått en nyhet med iOS9 som betydde att den automatiskt ska öppna musik-appen och visa senast spelade låt, geografiskt, där du är då, så att du ska ha enklare för att starta lyssna på musik, så fort du sätter i ett par hörlurar. Problemet är att detta ALDRIG fungerar - den visar en låt helt ut i det blå som jag aldrig lyssnat på, eller ens är av samma genre som jag brukar lyssna på. Detta är rätt drygt, då jag istället för att trycka play, behöver gå in i appen, öppna en egen spellista istället, och klicka på en låt jag faktiskt VILL höra...

 

Garanterat inte så dom planerade att det skulle gå till, hmm...?

 

:laserbok:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag byter till engelska på telefonen beter sig spotlight sökning väldigt annorlunda vad gäller resultat från inuti appar. ( dvs den hittar grejer där :P )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...