Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nu övervakar Microsoft även i Windows 7 och 8


Alix

Rekommendera Poster

Se artikel här. För egen del har jag stängt av automatiska uppdateringar. Ska ta en titt på om KB3068708, KB3022345, KB3075249 och KB3080149 har installerats eller ej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Se artikel här. För egen del har jag stängt av automatiska uppdateringar. Ska ta en titt på om KB3068708, KB3022345, KB3075249 och KB3080149 har installerats eller ej.

:armskeptisk: Ja, jag använder knappt min 7'a så det blir nog en offlinevariant (utan internet) av den jag har i VirtualBox ... men mest troligt att ta bort hela installationen. :yeahbaby: Bye-bye s a s. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se artikel här. För egen del har jag stängt av automatiska uppdateringar. Ska ta en titt på om KB3068708, KB3022345, KB3075249 och KB3080149 har installerats eller ej.

Jag hade tre av de fyra ovannämnda installerade, de är borta nu.

 

:armskeptisk: Ja, jag använder knappt min 7'a så det blir nog en offlinevariant (utan internet) av den jag har i VirtualBox ... men mest troligt att ta bort hela installationen. :yeahbaby: Bye-bye s a s. ^_^

Det hade jag gärna gjort, men det är ungarnas dator som de spelar spel på. Men inga fler automatiska uppdateringar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En del av uppdateringarna sägs dock bara vara aktiva om man deltar i CEIP. Läs mer här. Det går att stänga av: Kontrollpanelen > Åtgärdscenter > Ändra inställningar för Åtgärdscenter > Inställningar för program för kvalitetsförbättring > Nej, jag vill inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...