marjhson Postad 1 september, 2015 Share Postad 1 september, 2015 Hej! Jag behöver omgående hjälp. När jag ska hämta Yosemite från app store så fungerar det ej. Det står "okänt fel" och att jag ska försöka senare. Nu har jag försökt i några dagar. Mitt behov av Yosemite är stort då jag behöver det för att kunna installera nya Office 2016. Jag kan som vanligt logga in och hantera mitt apple-id så jag vet att det är rätt id och lösenord. Någon vänlig själ som vet vad problemet kan vara samt vet hur man åtgärdar? Bästa hälsningar, Marcus Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hedenhös Postad 1 september, 2015 Share Postad 1 september, 2015 Prova att verifiera din betalnings metod. Fyll i kortnummer och dina säkerhetssiffror. https://discussions.apple.com/thread/6509232 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maddog63 Postad 2 september, 2015 Share Postad 2 september, 2015 Menar inte Marcus att ladda ner gratis verktyg om Yosemite? Han skriver hämta Yosemite från app store... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hedenhös Postad 2 september, 2015 Share Postad 2 september, 2015 Menar inte Marcus att ladda ner gratis verktyg om Yosemite? Han skriver hämta Yosemite från app store... Ja precis, det kan tydligen bli galet ibland. Se länk i mitt föregående inlägg. Det kan hjälpa att gå in i sitt konto på App Store och verifiera sina uppgifter, samt skriva in den tresiffriga säkerhetskoden från kontokortet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.