Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Music strular fortfarande


skogsmulle101

Rekommendera Poster

skogsmulle101

Jag hade inga problem INNAN uppdateringen ( som skulle fixa problemet jag nu fått ist)

 

På iphone spelas inte låtarna, bara hoppar direkt till nästa.

 

På MBP halveras låtarna, spelas bara ca. 1 minut väldigt ofta. ibland nästan hela låten. Vad händer?... ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte fortsätta i den befintliga tråden?

 

Det enda du kan göra är att logga ut från Apple Music och in igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skogsmulle101

Varför inte fortsätta i den befintliga tråden?

 

Det enda du kan göra är att logga ut från Apple Music och in igen.

För det är problem nu även på macen.

 

Kan inte logga ut. Händer liksom ingenting när jag trycker på "Logga Ut" Knapptryckningarna på allt som rör itunes iCloud App Store apple music är helmongo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din felbeskrivning är helmongo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Mac:
Logga ut från iCloud.
Kör säker start i datorn (håll ner shift-tangenten när du startar datorn, logga in och sedan logga ut igen).
Kör reparera skivbehörigheter.
Logga in på iCloud igen.

Om detta inte hjälper så prova att ominstallera iTunes.

På iPhone:
Ominstallera din iPhone genom en återställning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skogsmulle101

På Mac:

Logga ut från iCloud.

Kör säker start i datorn (håll ner shift-tangenten när du startar datorn, logga in och sedan logga ut igen).

Kör reparera skivbehörigheter.

Logga in på iCloud igen.

 

Om detta inte hjälper så prova att ominstallera iTunes.

 

På iPhone:

Ominstallera din iPhone genom en återställning.

Ska testa det. Tack.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska testa det. Tack.

 

Så ditt första svar gäller inte längre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...