skogsmulle101 Postad 29 augusti, 2015 Share Postad 29 augusti, 2015 Jag hade inga problem INNAN uppdateringen ( som skulle fixa problemet jag nu fått ist) På iphone spelas inte låtarna, bara hoppar direkt till nästa. På MBP halveras låtarna, spelas bara ca. 1 minut väldigt ofta. ibland nästan hela låten. Vad händer?... ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen71 Postad 30 augusti, 2015 Share Postad 30 augusti, 2015 Varför inte fortsätta i den befintliga tråden? Det enda du kan göra är att logga ut från Apple Music och in igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogsmulle101 Postad 30 augusti, 2015 Författare Share Postad 30 augusti, 2015 Varför inte fortsätta i den befintliga tråden? Det enda du kan göra är att logga ut från Apple Music och in igen. För det är problem nu även på macen. Kan inte logga ut. Händer liksom ingenting när jag trycker på "Logga Ut" Knapptryckningarna på allt som rör itunes iCloud App Store apple music är helmongo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen71 Postad 30 augusti, 2015 Share Postad 30 augusti, 2015 Din felbeskrivning är helmongo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattem Postad 30 augusti, 2015 Share Postad 30 augusti, 2015 Avaktivera iCloud Music-kontot och aktivera det igen då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raphael Postad 30 augusti, 2015 Share Postad 30 augusti, 2015 På Mac: Logga ut från iCloud. Kör säker start i datorn (håll ner shift-tangenten när du startar datorn, logga in och sedan logga ut igen).Kör reparera skivbehörigheter. Logga in på iCloud igen. Om detta inte hjälper så prova att ominstallera iTunes. På iPhone:Ominstallera din iPhone genom en återställning. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogsmulle101 Postad 30 augusti, 2015 Författare Share Postad 30 augusti, 2015 På Mac: Logga ut från iCloud. Kör säker start i datorn (håll ner shift-tangenten när du startar datorn, logga in och sedan logga ut igen). Kör reparera skivbehörigheter. Logga in på iCloud igen. Om detta inte hjälper så prova att ominstallera iTunes. På iPhone: Ominstallera din iPhone genom en återställning. Ska testa det. Tack. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen71 Postad 30 augusti, 2015 Share Postad 30 augusti, 2015 Ska testa det. Tack. Så ditt första svar gäller inte längre? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.