Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 5 kass batteritid på 3G.


Måns Eriksson

Rekommendera Poster

Måns Eriksson

Hej, min iPhone 5:s batteri är helt normalt o håller typ en dag som e standard vad gäller 5:an... Men så fort jag sätter på mobildata så rasar batteriet iväg och kan gå från 100% till 70% på 10 minuter... Ibland när jag har ungefär 40% och sätter på mobildata så går det ner till 5% direkt! Jag fattar inte varför och jag behöver hjälp! Min signal är bra och jag har typ allt notiser, auto uppdateringar etc etc avstängt för maximal batteritid så nått annat är fel. Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, min iPhone 5:s batteri är helt normalt o håller typ en dag som e standard vad gäller 5:an... Men så fort jag sätter på mobildata så rasar batteriet iväg och kan gå från 100% till 70% på 10 minuter... Ibland när jag har ungefär 40% och sätter på mobildata så går det ner till 5% direkt! Jag fattar inte varför och jag behöver hjälp! Min signal är bra och jag har typ allt notiser, auto uppdateringar etc etc avstängt för maximal batteritid så nått annat är fel. Tacksam för svar.

Titta i >Inställningar >Allmänt >Användning >Batterianvändning så får du fram en lista på det som dragit batteri.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måns Eriksson

Inget konstigt på användning heller, nått annat är de.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...