Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple Musik


skogsmulle101

Rekommendera Poster

skogsmulle101

Har haft test/gratis ett tag dryg månad, nu säger den "Gå med i Apple music".

Trycker "inte nu". Då kommer man vidare, men det går inte att strömma på ca 5 minuter. Ibland startar inte låten alls. Jag antar det skall vara så, men man ska ju få täta gratis i TRE månader inte EN månad.

 

Är det någon som har detta problem också?

 

 

2 oktober 2015 ska det vara slut på provperioden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar mer vara ett tillfälligt problem med överbelastning av servrar, det kan göra att Apple Music är trögt ibland och att det tar tid att starta låtar. Dels handlar det om att Apple bygger ut kapaciteten på sina servrar, dels handlar det om den internetkoppling som man har - alltså ens internetväg till Apple Music.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skogsmulle101

Verkar mer vara ett tillfälligt problem med överbelastning av servrar, det kan göra att Apple Music är trögt ibland och att det tar tid att starta låtar. Dels handlar det om att Apple bygger ut kapaciteten på sina servrar, dels handlar det om den internetkoppling som man har - alltså ens internetväg till Apple Music.

OK hoppas...

Min telefon iphone 6 kanske inte tål varmare breddgrader. Flyttade från Jämtland till Norrköping, Trycker jag på Itunes & Appstore eller iCloud i Inställningar fryser programmet Inställningar starta om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då verkar det vara mer relaterat till din telefon än server relaterat. Starta om telefonen skulle jag göra. Om det inte hjälper så skulle jag installera om den, och sen tanka in en säkerhetskopia. Det kan även vara så att du har något program som strular, typ en äldre applikation - om du haft en iPhone innan och som du fått med över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skogsmulle101

Ja jag gör en ominstallation. Verkar vara Inställningar i telefonen som strular, men endast de inställningar som har med App Store, itunes, apple music att göra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skogsmulle101

Apple music är heltyst, borde låta om det :D

 

Inställningarna är OK nu efter flera omstarter av telefonen. Apple music funkar inte som sagt, på masen funkar det bra. Någon mer med problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har precis samma problem och har haft i flera dagar. Jag har installerat om och då funkade det en stund sen samma igen. Hela insällningar appen fryser när man vill in i inställningarna till Musik. Över en vecka som sagt. Samma problem på ipaden så det är inget hårdvarufel. Nu strular app store också, den vill inte ladda hem app uppdateringar. Så här kan väl inte apple hålla på?? Tur det är under provperioden, men oavsett, jag vill lyssna på musik!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skogsmulle101

jopp, det håller ett litet tag, sedan måsta man stänga av starta telefonen. Trodde det var färdigstrulat. nope

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...