skogsmulle101 Postad 26 augusti, 2015 Share Postad 26 augusti, 2015 Har haft test/gratis ett tag dryg månad, nu säger den "Gå med i Apple music". Trycker "inte nu". Då kommer man vidare, men det går inte att strömma på ca 5 minuter. Ibland startar inte låten alls. Jag antar det skall vara så, men man ska ju få täta gratis i TRE månader inte EN månad. Är det någon som har detta problem också? 2 oktober 2015 ska det vara slut på provperioden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raphael Postad 26 augusti, 2015 Share Postad 26 augusti, 2015 Verkar mer vara ett tillfälligt problem med överbelastning av servrar, det kan göra att Apple Music är trögt ibland och att det tar tid att starta låtar. Dels handlar det om att Apple bygger ut kapaciteten på sina servrar, dels handlar det om den internetkoppling som man har - alltså ens internetväg till Apple Music. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogsmulle101 Postad 26 augusti, 2015 Författare Share Postad 26 augusti, 2015 Verkar mer vara ett tillfälligt problem med överbelastning av servrar, det kan göra att Apple Music är trögt ibland och att det tar tid att starta låtar. Dels handlar det om att Apple bygger ut kapaciteten på sina servrar, dels handlar det om den internetkoppling som man har - alltså ens internetväg till Apple Music. OK hoppas... Min telefon iphone 6 kanske inte tål varmare breddgrader. Flyttade från Jämtland till Norrköping, Trycker jag på Itunes & Appstore eller iCloud i Inställningar fryser programmet Inställningar starta om. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raphael Postad 26 augusti, 2015 Share Postad 26 augusti, 2015 Då verkar det vara mer relaterat till din telefon än server relaterat. Starta om telefonen skulle jag göra. Om det inte hjälper så skulle jag installera om den, och sen tanka in en säkerhetskopia. Det kan även vara så att du har något program som strular, typ en äldre applikation - om du haft en iPhone innan och som du fått med över. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogsmulle101 Postad 27 augusti, 2015 Författare Share Postad 27 augusti, 2015 Ja jag gör en ominstallation. Verkar vara Inställningar i telefonen som strular, men endast de inställningar som har med App Store, itunes, apple music att göra... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogsmulle101 Postad 27 augusti, 2015 Författare Share Postad 27 augusti, 2015 Apple music är heltyst, borde låta om det Inställningarna är OK nu efter flera omstarter av telefonen. Apple music funkar inte som sagt, på masen funkar det bra. Någon mer med problemet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wallraff Postad 27 augusti, 2015 Share Postad 27 augusti, 2015 Jag har precis samma problem och har haft i flera dagar. Jag har installerat om och då funkade det en stund sen samma igen. Hela insällningar appen fryser när man vill in i inställningarna till Musik. Över en vecka som sagt. Samma problem på ipaden så det är inget hårdvarufel. Nu strular app store också, den vill inte ladda hem app uppdateringar. Så här kan väl inte apple hålla på?? Tur det är under provperioden, men oavsett, jag vill lyssna på musik!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skogsmulle101 Postad 28 augusti, 2015 Författare Share Postad 28 augusti, 2015 jopp, det håller ett litet tag, sedan måsta man stänga av starta telefonen. Trodde det var färdigstrulat. nope Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.