Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Öppna tabbar efter Safari quit?


Matsaki

Rekommendera Poster

Om jag startar om dator (Macbook Pro, OS X 10.10.5, Safari 8.0.8) så öppnas tabbarna i Safari jag hade öppna. Om jag däremot bara gör en "Quit" (cmd +q) så öppnas inte tabbarna igen. Ska de inte göra det?

 

Nu har jag en extension "Safari restore" för att öppna dem igen. Men ska inte Safari fixa det utan extension??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Program kan komma ihåg vilka dokument du hade igång senast.

Vid avstängning av datorn kan man välja om öppna fönster ska öppnas igen vid återinloggning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menade inte vid omstart av datorn. Jag menar om jag bara stänger ner Safari.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menade inte vid omstart av datorn. Jag menar om jag bara stänger ner Safari.

 

Du skriver att du startar om datorn!!!

 

Startar du om datorn och har ikryssat att fönster ska öppnas så gör dom det.

Stänger du av Safari Safari så stänger du ner det utan att det aktuella läget sparas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I chrome finns ett menykommando för att återställa alla tidigare flikar, har för mig att det finns i safari också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag startar om dator (Macbook Pro, OS X 10.10.5, Safari 8.0.8) så öppnas tabbarna i Safari jag hade öppna. Om jag däremot bara gör en "Quit" (cmd +q) så öppnas inte tabbarna igen. Ska de inte göra det?

 

Nu har jag en extension "Safari restore" för att öppna dem igen. Men ska inte Safari fixa det utan extension??

 

 

Inställningar > Allmänt > Öppna Safari med: Alla fönster från förra sessionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DÄR var den gömd. Tusen tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...