Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Utmärkt support av Apple


Emret

Rekommendera Poster

Hej!

 

Känner att jag bara måste skriva av mig lite angående mitt senaste möte med Genius på min närmsta Apple Store.

Det var i våras (eller tidigt i somras) som jag upptäckte att displayn på min iPhone 6 Plus glappade lite. Det hördes ett klickande ljud när man tryckte på skärmens övre vänstra hörn.

För några veckor sedan, under min semester, åkte jag till min närmsta Apple Store (Emporia, Malmö) och pratade med en Genius. Han konstaterade snabbt att skärmen mycket riktigt klickade. Efter ett misslyckat försök att spänna skruvarna som håller skärmen på plats beslutades det att jag skulle få skärmen utbytt. Jag fick en ny tid för detta några dagar senare.

 

När displayn väl var bytt så märkte jag inte av problemet längre och betraktade det som löst.

Trodde jag.

För någon vecka sedan upptäckte jag åter igen att skärmen klickade. Nu på andra ställen av skärmytan.

Hade idag tid hos Genius Bar igen. Jag hade tid kl 12.20 och ca 5 minuter senare hade jag fått min telefon utbytt till en helt ny utan minsta protest. Fick dessutom iOS uppgraderat i butik så att jag kunde påbörja återställning från backup redan i butiken.

 

Otroligt proffsigt skött av Apple hela vägen tycker jag.

Känns otroligt proffsigt att man verkligen får tid med en person som faktiskt vet vad han pratar om (till skillnad från krämarna på stormarknaderna som vill skicka iväg telefonen på reparation i tre veckor).

Bravo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...