Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan ej återskapa iPhone


Papisten

Rekommendera Poster

Min fru fick äntligen tillbaka sin telefon efter 2 veckor på reparation. Men iTunes gillar inte den nylagade saken:

 

"iPhone-enheten ”iPhone” kan inte synkroniseras eftersom det inte finns tillräckligt med ledigt utrymme för alla de markerade objekten (395,6 MB krävs, 4,48 GB tillgängligt)."

 

Helskumt. Ja, vi har plockat bort flera gig med bilder och videos, men den enda siffra som ändras är mängden tillgängligt.

 

Och ja, det är en helskum siffra att behövas för återställning som inte kan stämma.

 

Tips på lösning? Har startat om både iphonen och datorn, men den säger samma ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prövade att nolla telefonen och starta om "återskapning". inga felmedd än, men kring en halvtimme återstående tid säger den... vi får väl se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Lagringsutrymmet nästan fullt" kommer upp med jämna mellanrum.

 

Jag har försökt gå igenom och rensat bilderna och fått bort väldigt många. Jag har tagit bort många tunga appar. Jag har sedan startar om telefonen efter varje åtgärd jag gjort. Men fortfarande kommer meddelandet upp.

 

Går man in under Lagringsinställningarna så verkar det handla om icloud, eller? jag fattar inte. Är det icloud som meddelandet syftar på? Väldigt förvirrande. Jag har hur som helst även nu stängt av icloud och raderat den där säkerhetskopian som verkade finnas, vet inte om den låg på telefonen eller inte men...

 

Hur kan telefonen klaga på lagringsutrymmet trots att jag tagit bort så mycket? Vad vill den att jag ska göra egentligen? Apple som försöker kränga på mig en ny mobil eller? haha, så sjukt detta...

 

tråden ovanför är för just när iCloud är fullt

har ni kollat iCloud också

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...