Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphone 5 blir blockerad av telefonsvararen


bigolle

Rekommendera Poster

Har gått problem att det inte går att ringa mig på min Iphone 5 sedan jag gjort följande.
1/ pratat i telefonen med ett enkelt headset köpt på biltema.
2/ drar ut headsetet från telefonen.

Därefter går det inte att ringa mig, utan i stället startar en telefonsvarare .

Enda sättet att bli nådd igen är att starta om telefonen genom att trycka på homeknappen och startknappen.

Detta har hänt två gånger de senaste dagarna och min irriterade arbetsgivare har inte kunnat nå mig. Lovade denne att kasta min Iphone i sopcontainern men det kanske jag ändå inte gör. Tacksam för tips på vad man kan göra åt detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm...lät skumt,provat att installera om den o se om det hjälper?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm...lät skumt,provat att installera om den o se om det hjälper?

menar du att återställa från fabrikinställningarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft ett problem med min Iphone 5 idag fast jag inte jobbat med detta headset. men använde ett bluetoothheadset. Pratade nyss med en kompis som förgäves försökte nå mig . Såg att han hade ringt . Telefonsvararen hade gått iigång direkt så han fick inte kontakt. Han sa att han hade en Iphone 6 och han hade samma problem . På audio video i Härnösand där han köpt luren sa dom att det blir så på Iphone ibland , då telefonen är överbelastad , antagligen för att man mailar eller kollar på Facebook . Och att detta problem endast finns på Iphone . Nån fler som hört om denna egenhet med Iphone ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...