Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan ej logga in på Facebook via Safari


haec

Rekommendera Poster

Fick en inbjudan på FB att börja spela ett spel. Försökte förhindra vidare inbjudningar genom att blockera (i Safari). Kom upp en ruta med en "linjal" som jag drog längst till höger. Sedan kom det upp en ruta med olika svarsalternativ där jag blev uppmanad att välja Blockera om jag var osäker. Visste tydligen inte riktigt vad jag gjorde för nu kan jag inte logga in på Facebook. Får bara ett hänglås följt av www.facebook.com i adressfältet. Sedan kommer jag inte längre. Men det gäller bara Safari. Går utmärkt via Chrome och naturligtvis via appen på iPhone och iPad. Hur fixar jag detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som du har ett program som du blockerar annonser med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som du har ett program som du blockerar annonser med.

Helt rätt lappen71! Jag använder AdBlock. När jag kopplar ur den så funkar inloggningen på Facebook. Men så vill jag ju inte ha det. Rätt skönt att slippa en del av reklamen exempelvis på tidningarnas hemsidor. Något tips om vad jag kan göra för att få det som innan. AdBlock inkopplat men ändå kunna logga in på Facebook. Allting började ju när jag försökte blockera spelreklam inne i FB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixat! Hittade en filterlista där Facebook fanns med. Ändrade där så nu funkar det som det ska. Tack för hjälpen lappen71!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att det löste sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...