Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Neooffice


Lester Holmberg

Rekommendera Poster

Lester Holmberg

Använder Neooffice efter uppdatering till 10.10.3 så säger programmet att jag behöver ladda ner Java men det fungerar inte alls har prövat installera om det flera gånger, vänligen hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder Neooffice efter uppdatering till 10.10.3 så säger programmet att jag behöver ladda ner Java men det fungerar inte alls har prövat installera om det flera gånger, vänligen hjälp!

Har du gått igenom NeoOffices' tips på åtgärder vid problem? Try these steps

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lester Holmberg

Finns det något gratis program som fungerar ungefär likadant?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det något gratis program som fungerar ungefär likadant?

 

Apples egna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det något gratis program som fungerar ungefär likadant?

De lappen71 menar är Pages, Numbers, Keynote. Mail, Kontakter osv.

Är det någon speciell funktion du söker eftersom du installerat Neooffice?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lester Holmberg

Nej egentligen inte, vet dock inte av vilka Apples egna program som fungerar likadant, vänligen förklara, gärna tydligt, tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är NeoOffice, vänligen förklara (för att använda din term vilken jag tycker är lite osympatisk)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lester Holmberg

BjornS Förstår inte varför du tycker min ton är osympatisk Neooffice är ett kontorsprogram

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BjornS Förstår inte varför du tycker min ton är osympatisk Neooffice är ett kontorsprogram

 

Du förväntar dig att du ska få allt serverat på ett silverfat istället för att utforska och söka information själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lester Holmberg

Trodde att forumet var till för att hjälpa och lösa frågor som mindre kunniga användare har

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde att forumet var till för att hjälpa och lösa frågor som mindre kunniga användare har

Ditt största problem verkar i våra ögon vara, om du nu inte bara är lat, att du inte vet hur man googlar. Är det så?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde att forumet var till för att hjälpa och lösa frågor som mindre kunniga användare har

Det är ett ömsesidigt givande och tagande och det finns inga "anställda" som kan förväntas svara på frågor. Allt hänger på intresserade eldsjälar och därför bör man vara lite ödmjukare när man formulerar svar och frågor.

Allt gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lester Holmberg

Vet att det är ett ömsesidigt givande och tagande, hoppas att i framtiden kunna ge mer än jag tar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att det är ett ömsesidigt givande och tagande, hoppas att i framtiden kunna ge mer än jag tar.

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...