Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Flaggad e-post som inte finns


Lobo77

Rekommendera Poster

Hej på er,

 

Har ett "larvigt" problem men som stör mig ändå. Mappen för flaggade meddelanden i Mail visar att jag har två flaggade mejl, men när jag klickar på den mappen så är det tomt. Hur jag än försöker så får jag inte bort "varningen".

 

Har kontrollerat att det inte ligger några flaggade mejl i papperskorgen, etc. Jag använder Mail 8.2 på en ny MacBook pro i Yosemite 10.10.3.

 

Några bra idéer på hur jag får bort dem?

 

Tack på förhand!post-77762-0-92370600-1429687306_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och dom ligger inte i skräp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och dom ligger inte i skräp?

Nej, inte där heller. Även om jag tömmer skräp- och papperskorgen helt så syns två flaggade meddelanden. Och när jag klickar på brevlådan så är den tom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, inte där heller. Även om jag tömmer skräp- och papperskorgen helt så syns två flaggade meddelanden. Och när jag klickar på brevlådan så är den tom.

Då har du väl någon mapp längre ner till vänster där de ligger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har du väl någon mapp längre ner till vänster där de ligger.

Tack för svar. Hur menar du då? Brevlådan för flaggade meddelanden visar "2" (se bilden jag lade upp tidigare), men det finns inga flaggade meddelanden i själva brevlådan. Om det fanns några flaggade mejl borde de ju dyka upp där?

 

Känns som att det blivit någon bugg någonstans och undra om man kunde "nollställa" flaggningen på något sätt. Som sagt, inget allvarligt problem - mest irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag menar är mappar som du kan ha skapat.

post-11001-0-53681800-1429704888_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa att välja Brevlåda > Bygg om i menyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...