Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphone 6 + /genväg till kameran


cemoa

Rekommendera Poster

Jag undrar om det finns ett snabbare sätt än att komma åt kameran än att gå via ikonen? eller att man kan skapa egen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du sveper nerifrån så får du upp kontrollcenter. Där finns kamera också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du sveper nerifrån så får du upp kontrollcenter. Där finns kamera också.

Tack för tipset! :) Det går väl inte att lägga in flera genvägar där? t ex knappsatsen när man ska slå ett nummer skulle det vara praktiskt att komma åt direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är Apple som bestämmer vilka genvägar som ska finnas där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JonasHellman

Tack för tipset! :) Det går väl inte att lägga in flera genvägar där? t ex knappsatsen när man ska slå ett nummer skulle det vara praktiskt att komma åt direkt.

Det finns en app Launcher, där man kan skapa genvägar och lägga i notiscentret - exakt hur och vilka genvägar man kan skapa vet jag inte då jag inte hann få tag i appen innan den plockades bort från App Store men hörde att den ska tillbaka igen så håll ögonen öppna så får vi se om återlanseringen av den kan hjälpa dig! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är Apple som bestämmer vilka genvägar som ska finnas där

Visserligen är det dem som bestämmer men hoppas dock de är lyhörda över kundernas behov av förbättringar på deras produkter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visserligen är det dem som bestämmer men hoppas dock de är lyhörda över kundernas behov av förbättringar på deras produkter.

 

Nu finns genvägen till kameran direkt på din låsskärm så jag förstår inte vad för genväg än den som skulle vara snabbare.

 

Apple lyhörda? Haha det är bara att rätta in sig i ledet och acceptera deras lösningar eller byta produkter :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nu finns genvägen till kameran direkt på din låsskärm så jag förstår inte vad för genväg än den som skulle vara snabbare.

 

Apple lyhörda? Haha det är bara att rätta in sig i ledet och acceptera deras lösningar eller byta produkter :)

Jag är alltså nöjd vad gäller genväg med kameran. Jag menar dock (enligt inlägget ovan) att skulle det vara önskvärt att lägga in fler egna genvägar. Det verkar i alla fall finnas önskemål på förbättringar från användarna vad gäller genvägar eftersom det är någon som hade skapat en app (enl. inlägg ovan).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är alltså nöjd vad gäller genväg med kameran. Jag menar dock (enligt inlägget ovan) att skulle det vara önskvärt att lägga in fler egna genvägar. Det verkar i alla fall finnas önskemål på förbättringar från användarna vad gäller genvägar eftersom det är någon som hade skapat en app (enl. inlägg ovan).

 

Är du? Inte enligt ditt första inlägg.

 

Jag förstår att man skapar en app som gör att man kan komma åt program utan att låsa upp den. Program som man enbart kommer åt genom att låsa upp den men nu ställde du en fråga om kameran och den finns redan en genväg på låsskärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Är du? Inte enligt ditt första inlägg.

 

Jag förstår att man skapar en app som gör att man kan komma åt program utan att låsa upp den. Program som man enbart kommer åt genom att låsa upp den men nu ställde du en fråga om kameran och den finns redan en genväg på låsskärmen.

Jag har fått svar i inlägg nr 2 vad gäller om genväg för kameran och är Nöjd. Resten behöver vi inte hålla på älta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått svar i inlägg nr 2 vad gäller om genväg för kameran och är Nöjd. Resten behöver vi inte hålla på älta.

 

Som inte är den snabbaste genvägen likväl :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lappen71. Allt handlar om attityd. Man kan säga saker på två sätt. Rätt eller fel. Oftast säger du saker på fel sätt. Det blir ofta kaos i de trådar du är med i. Det är inte alls fel att visa lite ödmjukhet och förståelse för oss som inte kan allt. Alla är inte lika duktiga som du är.

 

Cemoa. Om du klickar på hemknappen så ser du en ikon som en kamera i högra hörnet längst ner. Sveper du den upp så öppnar sig kameran. Oftast finns det flera sätt att göra en och samma sak. Man får välja vilket som passar en från gång till gång.

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lappen71. Allt handlar om attityd. Man kan säga saker på två sätt. Rätt eller fel. Oftast säger du saker på fel sätt. Det blir ofta kaos i de trådar du är med i. Det är inte alls fel att visa lite ödmjukhet och förståelse för oss som inte kan allt. Alla är inte lika duktiga som du är.

 

 

Då tycker jag du ska tala om för mig vilket inlägg som är sagt på fel sätt?

Att jag påpekar att Apple inte är lyhörda?

Alla är inte lika duktiga på att förmedla kunskap i skrift på ett ödmjukt sätt.

Så är det ett problem så stäng av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lappen71. Allt handlar om attityd. Man kan säga saker på två sätt. Rätt eller fel. Oftast säger du saker på fel sätt. Det blir ofta kaos i de trådar du är med i. Det är inte alls fel att visa lite ödmjukhet och förståelse för oss som inte kan allt. Alla är inte lika duktiga som du är.

 

Cemoa. Om du klickar på hemknappen så ser du en ikon som en kamera i högra hörnet längst ner. Sveper du den upp så öppnar sig kameran. Oftast finns det flera sätt att göra en och samma sak. Man får välja vilket som passar en från gång till gång.

Lycka till.

tack för det tipset också! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...