Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sex smarta klockor som Apple Watch måste slå


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Apple måste inte slå en enda klocka. Det räcker med att det är en applegrej så kommer den att sälja mer än alla andra tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple måste inte slå en enda klocka. Det räcker med att det är en applegrej så kommer den att sälja mer än alla andra tillsammans.

Jag tycker hela idén med ett armbandsur känns förförra seklet. Hett som tusan vid sekelskiftet 1900...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker hela idén med ett armbandsur känns förförra seklet. Hett som tusan vid sekelskiftet 1900...

Då är det dags igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är det dags igen.

Det känns som ett steg tillbaka om armbandsuret kräver att man har ett fickur också för att fungera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det känns som ett steg tillbaka om armbandsuret kräver att man har ett fickur också för att fungera...

Nej. Nu behöver vi det inte alls. Det är ju det som är poängen. Vi köper den ändå just för att det är helt onödigt. Det är ju det som är grejjen med en marknad i kombination med fåfänga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple Watch verkar vara det stora dragplåstret för den stora skaran men inte för mig som inte har använt ett armbandsur på 10-12 år. Tycker faktiskt att det är en helt onödig pryl. Är nöjd med min iPhone och det tar ungefär lika kort tid att ta fram den som att lyfta på armen och få klockan i rätt höjd för att kunna avläsa det som står på skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...