Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nyckelhittare


skanekatt@gmail.com

Rekommendera Poster

skanekatt@gmail.com

I december testade MacWorld nyckelhittare och gav bäst betyg till uFinder. Jag köpte två stycken. De funkar bra så länge jag är hemma, då har de kontakt med min IPhone. Så fort jag lämnar huset med både nycklar och iPhone i samma ficka kopplar de bort sig och kommer aldrig i kontakt igen! Då är ju prylen fullständigt meningslös! Jag har haft mejlkontakt med hjälpfunktionen som bara upptepar att jag ska ta bort appen, be bluetooth glömma prylen och registrera om. Det har jag gjort ca 10 ggr, ingen bättring. Testade ni på tidningen att gå ut från huset med uFindern? Funkade det i så fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade ni på tidningen att gå ut från huset med uFindern? Funkade det i så fall?

Det är sällan någon tidningsanställd skriver i forumet. Testa att kontakta skribenten eller redaktionen direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skanekatt@gmail.com

Det är sällan någon tidningsanställd skriver i forumet. Testa att kontakta skribenten eller redaktionen direkt.

Tack! Har gjort så!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I december testade MacWorld nyckelhittare och gav bäst betyg till uFinder. Jag köpte två stycken. De funkar bra så länge jag är hemma, då har de kontakt med min IPhone. Så fort jag lämnar huset med både nycklar och iPhone i samma ficka kopplar de bort sig och kommer aldrig i kontakt igen! Då är ju prylen fullständigt meningslös! Jag har haft mejlkontakt med hjälpfunktionen som bara upptepar att jag ska ta bort appen, be bluetooth glömma prylen och registrera om. Det har jag gjort ca 10 ggr, ingen bättring. Testade ni på tidningen att gå ut från huset med uFindern? Funkade det i så fall?

 

Vilken iPhone-modell har du? De stödjer inte iPhone 6 t ex.

 

uFinder stöds av alla iOS-enheter från iPhone 4S till 5S/5C och iPad 2 till Ipad air. För Android stöds Samsung S3, S4 samt Note 2 i dagsläget men detta uppdateras kontinuerligt. Vi vill förvarna att android har lite problem med Bluetooth 4.0 vilket kan leda till brister i kommunikationen med uFinder. Vi hoppas detta uppdateras inom kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skanekatt@gmail.com

Innan jag köpte mina uFinders skrev jag till dem och frågade om iPhone 6 stöds och fick svaret att naturligtvis gör uFindern det. De hade bara inte uppdaterat sin info på hemsidan. I mon mejlkontakt har jag hela tiden påpekat att jag har en 6:a.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...