Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bild, stänga appar


Dobben

Rekommendera Poster

Har en ipad 2 och har ett ilandsproblem. Vid dubbelklick på hemknappen för att stänga appar så finns det en rund bild högst upp o fattar inte hur just den bilden kommit dit eller hur man får bort/byter den. Någon därute i cybervärlden som kan kasta lite ljus över detta?

 

/D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en ipad 2 och har ett ilandsproblem. Vid dubbelklick på hemknappen för att stänga appar så finns det en rund bild högst upp o fattar inte hur just den bilden kommit dit eller hur man får bort/byter den. Någon därute i cybervärlden som kan kasta lite ljus över detta?

 

/D

Är det möjligen "senaste" kontakter du menar, en liten ljusblå cirkel med bokstav/bokstäver i? Om så är fallet så är det en del av iOS 8 och som så vitt jag vet inte går att "ta bort".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det möjligen "senaste" kontakter du menar, en liten ljusblå cirkel med bokstav/bokstäver i? Om så är fallet så är det en del av iOS 8 och som så vitt jag vet inte går att "ta bort".

Måste korrigera mig själv på denna punkt.

Om det rör sig om "Kontakter" eller "Senaste" så går detta att stänga av om man går in under "Inställningar" - "E-post, kontakter, kalendrar". Där finns en inställning som heter "Visa i appväxlaren". Där kan du stänga av detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...