Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Speck Case - Mitt omdöme


Gäst

Rekommendera Poster

Vet inte om det är fler här som har Speck Case på sin MacBook Pro (Retina skärm) men jag har haft det sen dag 1 typ. Köpte för undvika repor.

 

Nu kanske ett år efter (?) så känner jag mig smått missnöjd. Visserligen har det gått en tid men det var ett tag sedan kanterna och fötterna började lossna (fötterna går dock att trycka tillbaka). Den har inte råkat ut för något så jag förstår inte varför något ska lossna öht. Speciellt när den kostade en slant.

 

Jag skulle inte köpa det igen. Om jag är varsam får jag inga repor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Vet inte om det är fler här som har Speck Case på sin MacBook Pro (Retina skärm) men jag har haft det sen dag 1 typ. Köpte för undvika repor.

 

Nu kanske ett år efter (?) så känner jag mig smått missnöjd. Visserligen har det gått en tid men det var ett tag sedan kanterna och fötterna började lossna (fötterna går dock att trycka tillbaka). Den har inte råkat ut för något så jag förstår inte varför något ska lossna öht. Speciellt när den kostade en slant.

 

Jag skulle inte köpa det igen. Om jag är varsam får jag inga repor.

 

Håller med dig. Har samma erfarenhet. Bytte ut Speck Case mot Moshi som verkar vara av bättre kvalité.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...