Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

USA:s regering: Barn kommer dö på grund av kryptering


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Få se nu..... vapen får flöda fritt och det skjuts ihjäl 10000 människor om året för att man värnar om friheten att bära vapen. Men det är samtidigt en dödssynd att inte ge myndigheterna fullt tillträde till allas privatliv för att inte "några barn" ska dö........................ Det dör också 40.000 människor om året i USA i trafikolyckor. Blinda typer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En lista, bara en ur högen, över de barn som har fått sätta livet till på grund av USA:s drönarattacker på civilbefolkningar i Mellanöstern och intilliggande länder. "Mina barn och andras ungar", någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis. OM USA hade haft tillgång till all information i världen hade det aldrig hänt. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det dör också 40.000 människor om året i USA i trafikolyckor.

Det är faktisk bara runt 33.000. Jag har ju sagt åt dig en miljon gånger att du ska inte överdriva. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är faktisk bara runt 33.000. Jag har ju sagt åt dig en miljon gånger att du ska inte överdriva. :totaltgalen:

Aha. Jamendåså. Bara 33.000 människor..... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Barn kommer dö på grund av kryptering" Får de feber eller fastnar det i halsen eller vad är det som är så farligt? :laserbok:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...