Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ipads display blir randig efter ett tags användning


DarKMaN

Rekommendera Poster

Hej alla glada, jag har ett problem med min dotters ipad, displayen blir randig då blir ofta symbolerna randiga eller korrupta / missvisad.

Efter varje återställning / ominstallation, så efter tag ofta veckor så uppstår det randiga displayen, se bilden. vad kan ha hänt!!

Kan väl tillägga att den inte blvit tappad eller utsatt för fukt..

 

Med vänlig hälsning, DarKMaN

post-36705-0-06117500-1414534460_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förmodligen defekt display

Ja det tror jag med, men det som är skumt är at när jag gör en ominstallation med mitt konto så får jag inte fram det fenomenet. endast är dottern skapar med sitt konto, bad henne då att skippa ta backupen för återställning och ta valet att installera som ny enhet.

 

Men hon får detta randighet efter en vecka eller 2 inte med detsamma... men hon skall gå till Apple inom kort om ingen har nån form av lösning. Hon skulle kunnat gått för länge sen men det är "att det skall orkas ta sig ner till stan för endast för det" : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det tror jag med, men det som är skumt är at när jag gör en ominstallation med mitt konto så får jag inte fram det fenomenet. endast är dottern skapar med sitt konto, bad henne då att skippa ta backupen för återställning och ta valet att installera som ny enhet.

 

Men hon får detta randighet efter en vecka eller 2 inte med detsamma... men hon skall gå till Apple inom kort om ingen har nån form av lösning. Hon skulle kunnat gått för länge sen men det är "att det skall orkas ta sig ner till stan för endast för det" : )

hur gammal är den?,finns det garanti kvar? i så fall är det bara gå tillbaka med den,under förutsättning att det inte är handhavande fel vill säga..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...