Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte uppdatera appar iPhone 4s


eveekr

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har problem med att uppdatera mina appar på min iPhone 4s sedan ett par veckor. När jag trycker på "Uppdatera" bredvid appen så kommer jag istället till appen och ingen uppdatering sker. Dessutom är "Uppdatera alla" gråmarkerad. Finns det någon som kan hjälpa mig, har letat efter andra som har samma problem, men hittar ingen. Jag har försökt med omstart, frigöra utrymme osv. Har dock inte försökt med återställa enheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om det har något med ios8 att göra? Kör på ios7, har inte plats för att uppdatera just nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade efter lite letande att man istället kan gå till "köpt", trycka öppna på appen - då börjar den att uppdatera! Lite komiskt att när man trycker på uppdatera så öppnas appen och när man trycker öppna så uppdateras den. Det har troligen att göra med att man inte har ios8.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att gå in på köpt fungerade tyvärr inte på min iPhone. Har inte heller uppdaterat till iOS 8. Har också försökt leta fram information på diverse forum utan resultat. Finns det någon som sitter på lite hjälp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...