Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Safari refreshar tabs? (yosemite)


Micke66

Rekommendera Poster

Hej! Jag gillar verkligen hur Safari utvecklats och kör den istället för Chrome nu sedan Yosemite kom ut. Men förstår inte en sak - varför refreshar den sidor när jag går fram eller tillbaka istället för att cacha dom? Väldigt irriterande att behöva vänta på en omladdning av t.ex DN när man klickat in på en artikel, läst och swipe:ar tillbaka och får då huvudsidan omladdad från början. Man tappar både tid och det läget man befann sig på Skall det verkligen vara så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag gillar verkligen hur Safari utvecklats och kör den istället för Chrome nu sedan Yosemite kom ut. Men förstår inte en sak - varför refreshar den sidor när jag går fram eller tillbaka istället för att cacha dom? Väldigt irriterande att behöva vänta på en omladdning av t.ex DN när man klickat in på en artikel, läst och swipe:ar tillbaka och får då huvudsidan omladdad från början. Man tappar både tid och det läget man befann sig på Skall det verkligen vara så?

Jag håller med, det här är verkligen störande och borde verkligen vara upp till användaren via nån inställning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är alltså inte bara jag som har det så? Funderade på om det var något fel hos mig för det känns obegripligt att man skall ha det så? Ingen som sett någon lösning eller "hack"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ollie Williams

Åh. Den sämsta funktionen från Safari i iOs finns nu till Mac. Vad otrevligt. Tur att man fortfarande kan köra andra webbläsare i OsX...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna funktion fanns redan i Mavericks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...