Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iOS 8.1 finns för nedladdning nu.


Hedenhös

Rekommendera Poster

Laddat ner den på ipad mini retina å min ip6 å nu skickar Jag lätt sms med mba´n , självklart kinkar ipaden som varken vill skicka vanliga sms eller ta emot samtal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt funkar, hittade en inställning i ip6 som löste de :) Nu ska Jag bara få spaden att vilja ta emot samtal också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt i Ios 8.1

"Lägger till en inställning som låter dig välja mellan att använda 2G, 3G eller LTE för mobildata."

Vart finner jag den inställningen!? Det enda som fins under mobilnät för mig är samma gamla vanliga inställning att slå av och på mobildata samt slå på eller av 4G?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt i Ios 8.1

"Lägger till en inställning som låter dig välja mellan att använda 2G, 3G eller LTE för mobildata."

Vart finner jag den inställningen!? Det enda som fins under mobilnät för mig är samma gamla vanliga inställning att slå av och på mobildata samt slå på eller av 4G?

 

Inställningar >Mobilnät >Röst och data

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inställningar >Mobilnät >Röst och data

På min telefon dyker inte valet "Röst och data" upp, Vad är kraven för att man ska få fram det då? använder en 5s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På min telefon dyker inte valet "Röst och data" upp, Vad är kraven för att man ska få fram det då? använder en 5s

knepigt, finns i min lur, iPone 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har fortfarande inte fixat buggen på extension-ordningen.

 

Safari och bilder kommer inte ihåg den ordningen man har gjort, hoppar alltid tillbaka till defaultläget

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara visa att jag inte far med osanning :)

 

attachicon.gifIMG_0158.PNG

Photoshop. :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...