Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Klen prestanda i nya Mac Mini


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Bu. :dumstrut: Nu kan jag inte priserna på rak arm på de förra Minisarna men den nyaste dyraste ser då inte billigare ut..... :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket skämt! :ThumbsDown:

[+] Ja, verkligen.

 

Bu. :dumstrut: Nu kan jag inte priserna på rak arm på de förra Minisarna men den nyaste dyraste ser då inte billigare ut..... :superirriterad:

[+] »»» :detvarintejag:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som förväntat, men så vänder man sig numera till köpare som framför allt vill ha en billig Mac. Att den är simpel är inte så viktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[+] »»» :detvarintejag:

I dont think its funny either...

...

Klickade nyss i några icke märkvärdiga tillval på Minin och poff var den uppe i över 15 lakan. Och att då vara slö som en handdriven gräsklippare är ju inte klokt!!! :superirriterad::superirriterad::superirriterad::superirriterad:

post-363-0-53360400-1413820055.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OM jag köper en iMac 21" med samma tillval betalar jag en tusing till. Och då är den processorn vassare.... och man får Iris Pro grafik.

post-363-0-67719200-1413820300.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla Late 2012, särskilt de med i7, måste ha varit en dålig affär för Apple, men en bra för kunden... ^_^

Ja, en sån känns som ett bättre alternativ, rent allmänt - och de lär ju bli billigare begagnat nu när en ny modell finns. :crossfingers:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, en sån känns som ett bättre alternativ, rent allmänt - och de lär ju bli billigare begagnat nu när en ny modell finns. :crossfingers:

Inte i7 med Quad Core... :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...