Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ingen som saknar appen iPhoto?


Silverfox

Rekommendera Poster

Jag tycker att det inte har varit något "väsen" över att appen iPhoto försvann i och med iOS 8. Jag använde den mycket och tycker att funktionerna som nu finns i Bilder långt ifrån funkar så som iPhoto. Både då det gäller funktionaliteten och utbudet. Vad använder ni i stället för app nu när iPhoto har försvunnit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag saknar den inte alls och såg aldrig någon mening med att ha den när den fanns heller.

Dom redigeringsmöjligheter som finns nu i Bilder duger gott och väl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan ifs säga mer om dina krav på fotografier mer än användarmöjligheten i iPhoto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer en ny Bilder till våren som också kommer att synka med nya Bilder för Mac, detta ersätter både iPhoto och Aperture på Mac. Apples utvecklingsteam som tidigare arbetade med iPhoto och Aperture, arbetar nu istället med Bilder. Detta innebär att Bilder kommer att få utökad funktionalitet i den nära framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan ifs säga mer om dina krav på fotografier mer än användarmöjligheten i iPhoto.

 

Nej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoto - till både Mac och iOS var nog det mest onödigste bildprogrammet någonsin... Det var segt, onödigt avancerat och invecklat bortom all förstånd...

 

Tänker inte ens förklara varför. Eftersom det skulle spegla samma idioti som iPhoto stod för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoto till iOS tyckte JAG var helt meningslös, vill ju inte direkt sitta och fixa till bilderna där för att sedan få över dom till macen på något sett. Nu synkar jag dock min iphone med en mac mini som har all min musik medans alla mina bilder ligger på en Macbook pro.

Men iPhoto till Mac tycker jag är bra, använder dock det bara till sortera mina bilder, gör i princip aldrig någon redigering eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...