Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kontakter från Windows Phone till iPhone 6


shekwan

Rekommendera Poster

Tjena gänget.

 

Jag har just bytt from en Nokia Lumia 920 till iPhone 6. Nu vill jag få över mina kontakter till iphonen. Hur gör jag detta på lättast sätt? Jag har lyckats spara ner de kontakter jag vill ha på en csv-fil. Hurfasiken får jag in dom i iphonen?

 

Det program som kommer ut när man googlar kräver PC (kör mac).

 

Tips?

 

Vägrar göra detta manuellt.

 

W

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontakter på Mac kan importera .csv-filer.
Starta Kontakter, välj Arkiv - Importera och där din .csv-fil.

Sedan ska du synka Kontakter på Macen med din iPhone 6. Det finns två sätt att göra det på. Antingen gör du det via en synktjänst i molnet typ iCloud, då får du först slå på iCloud och få igång det på Mac och iPhone. Eller så gör du det via iTunes i Mac och slår på synk av Kontakter där. Din iPhone behöver vara ansluten via USB-kabel eller trådlöst, beroende på vad du föredrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontakter på Mac kan importera .csv-filer.

Starta Kontakter, välj Arkiv - Importera och där din .csv-fil.

Sedan ska du synka Kontakter på Macen med din iPhone 6. Det finns två sätt att göra det på. Antingen gör du det via en synktjänst i molnet typ iCloud, då får du först slå på iCloud och få igång det på Mac och iPhone. Eller så gör du det via iTunes i Mac och slår på synk av Kontakter där. Din iPhone behöver vara ansluten via USB-kabel eller trådlöst, beroende på vad du föredrar.

Det låter smartast! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...