Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

glapp i glaset på iPhone 6?


CLS

Rekommendera Poster

Jag upptäckte nu ikväll på min iPhone 6 att om jag trycker försiktigt på glaskanten, vid volymknapparna och upp till vänster hörn kan jag se att det finns ett ytterst litet glapp (kanske på en halv millimeter eller så). Är detta en dålig limmat glas? bör jag byta ut iPhonen mot en ny? jag kan inte riktigt bedömma om detta ger mig framtida problem med telefonen, jag tänker då på om damm eller annat kommer in.

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är den inte 100%-ig så skall du byta.

Varför ha en eventuellt defekt telefon??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag upptäckte nu ikväll på min iPhone 6 att om jag trycker försiktigt på glaskanten, vid volymknapparna och upp till vänster hörn kan jag se att det finns ett ytterst litet glapp (kanske på en halv millimeter eller så). Är detta en dålig limmat glas? bör jag byta ut iPhonen mot en ny? jag kan inte riktigt bedömma om detta ger mig framtida problem med telefonen, jag tänker då på om damm eller annat kommer in.

 

Tacksam för svar.

Upptäckte jag också ikväll detta glappet! från volymknapparna å över till andra sidan glappar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det inte finns en iPhone 6 annat än väldigt DYR ska bedömingen av kvaliteten vara därefter dvs stenhård. Kräv byte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har också detta problem men det är ytterst lite. köpte mobilen genom halebop, är det någon som har koll på ifall det skulle kunna gå på garantin även fast det bara är lite?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade min 6a nu som jag fick levererad 26e sep, kan se/känna ett visst glapp på den också.

Kan eventuellt detta problem ha med de andra problemet som finns beskrivet i en annan tråd om klickande skärm när man trycker lite hårdare på den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var nere i Apple butiken på Emporia i eftermiddags och fick min iPhone utbytt till en ny. Trevlig personal och bra service! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte den i Apple butiken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...