Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iTunes ber om lösenord för automatiska nedladdningar...


Gäst anonymacy

Rekommendera Poster

Gäst anonymacy

Rubriken beskriver problemet ganska bra. I princip varje gång jag öppnar iTunes så blir jag ombedd att ange lösenordet för mitt Apple-ID minst en, ibland två, gånger. Irriterande. Har försökt stänga av och på automatiska nedladdningar samt av- och åter-auktorisera datorn utan framgång.

 

Kör för närvarande Yosemite PB men var samma problem med Mavericks. Hittat lite trådar från 2011 på ämnet men inget som direkt löser problemet... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rubriken beskriver problemet ganska bra. I princip varje gång jag öppnar iTunes så blir jag ombedd att ange lösenordet för mitt Apple-ID minst en, ibland två, gånger. Irriterande. Har försökt stänga av och på automatiska nedladdningar samt av- och åter-auktorisera datorn utan framgång.

 

Kör för närvarande Yosemite PB men var samma problem med Mavericks. Hittat lite trådar från 2011 på ämnet men inget som direkt löser problemet... :-(

Hade något liknande efter en uppdatering, för ett (bra) tag sen. Har för mig man fick ange uppgifterna så rutan försvann, och sen att man fick stänga va både i iTunes och i telefonen det om automatiska uppdateringar. Minns inte helt.

 

Hoppas det löser sig i a f... Är otroligt irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...