Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny på Apple TV, airplay fundering!


fredriknordstrom

Rekommendera Poster

fredriknordstrom

Go kväll, idag slog jag till på en begad iPhone 5s, samt en ny Apple TV, sen har jag min iMac sen tidigare. Mitt liv börjar kännas komplett :)

 

Liten fundering kring airplay funktionen, jag har fått den att fungera både från iMacen och iPhonen. Men när jag kör från iMacen skulle jag vilja mörklägga den skärmen (släcka). Kör nämligen XBMC via airplay men tycker det är lite drygt att se iMacen i ögonvrån då jag har datorn i vardagsrummet. Finns det någon lösning på detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Go kväll, idag slog jag till på en begad iPhone 5s, samt en ny Apple TV, sen har jag min iMac sen tidigare. Mitt liv börjar kännas komplett :)

 

Liten fundering kring airplay funktionen, jag har fått den att fungera både från iMacen och iPhonen. Men när jag kör från iMacen skulle jag vilja mörklägga den skärmen (släcka). Kör nämligen XBMC via airplay men tycker det är lite drygt att se iMacen i ögonvrån då jag har datorn i vardagsrummet. Finns det någon lösning på detta?

Dra ner ljusstyrkan till 0.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fredriknordstrom

Dra ner ljusstyrkan till 0.

 

Ja det sänker ju iaf ljuset, men skärmen blir inte svart, eller är jag på fel kontroll nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...