macki81 Postad 30 september, 2014 Share Postad 30 september, 2014 Någon mer än jag som har problemet med att det bara snurrar och inte kan logga in i iCloud? Har den senaste iCloud-uppdateringen. Någon som har något förslag eller stött på samma problem? Hur har ni i så fall löst den? Tacksam för hjälp! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
macki81 Postad 5 oktober, 2014 Författare Share Postad 5 oktober, 2014 Ingen som vet något? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornS Postad 5 oktober, 2014 Share Postad 5 oktober, 2014 Ska testa när jag kommer till jobbet i morgon, kör Mac hemma Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
macki81 Postad 5 oktober, 2014 Författare Share Postad 5 oktober, 2014 Ska testa när jag kommer till jobbet i morgon, kör Mac hemma Schysst! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
macki81 Postad 8 oktober, 2014 Författare Share Postad 8 oktober, 2014 Ska testa när jag kommer till jobbet i morgon, kör Mac hemma Har du hunnit testa BjornS? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornS Postad 8 oktober, 2014 Share Postad 8 oktober, 2014 Har du hunnit testa BjornS? Glömde svara, jag hade inga problem med inloggningen. För det är väl detta du menar fast windowsversionen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alix Postad 8 oktober, 2014 Share Postad 8 oktober, 2014 Jag testade i Windows med version 3.1 och det gick bra att logga in. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MartinDJ Postad 8 oktober, 2014 Share Postad 8 oktober, 2014 Kör 4.0 på en PC hemma och det funkar finfint. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alix Postad 8 oktober, 2014 Share Postad 8 oktober, 2014 Eftersom det är Windows föreslår jag en avinstallation och ominstallation. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.