Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Går inte att söka i meddelande-appen


Squashmaster1

Rekommendera Poster

I iOS 7 och innan funkade sökfunktionen perfekt i meddelanden. Nu hittar den bara de 5 senaste eller kanske 10 senaste och de ser jag ju ändå. Prövade sedan spotlight och samma sak där. Den hittar inte gamla meddelanden, bara nya om jag söker. Dvs jag slker på någon som ksnske messade för två dagar sedan och åkt ner i inkorgen. Då hittar man inte dem i spotlight. Någon som har samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I iOS 7 och innan funkade sökfunktionen perfekt i meddelanden. Nu hittar den bara de 5 senaste eller kanske 10 senaste och de ser jag ju ändå. Prövade sedan spotlight och samma sak där. Den hittar inte gamla meddelanden, bara nya om jag söker. Dvs jag slker på någon som ksnske messade för två dagar sedan och åkt ner i inkorgen. Då hittar man inte dem i spotlight. Någon som har samma problem?

Har hittat en sak. Den hittar inte de sms som kom in innan jag bytte till min nya lur. Däremot hittar den alla gamla mail o dyl. Märkligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jag har precis samma problem! oerhört frustrerande! Hela meddelande appen buggar, om jag tex rderar ett meddelande från imorse ligger det fortfarande högst upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...