Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Uppdateringen kan inte verifieras iOS 8.0.1?


raubtier76

Rekommendera Poster

försöker installera nya uppdateringen men får felmeddelande hela tiden att "uppdateringen inte kan verifieras eftersom jag inte längre är ansluten till internet" vilket jag är! nån mer som får detta?,lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple har tagit bort uppdateringen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple har tagit bort uppdateringen

jasså?,ok jag lyckades ladda ner den,men sen kom jag inte längre,men det kanske förklarar saken då,nån aning om varför dom tagit bort den?

 

hittade förklaringen här:

http://array.se/nyheter/lat-bli-att-uppdatera-till-nya-ios-8-0-1/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bugg som gör att iPhone 6 och Plus inte har nät samt touch id slutar fungera. Står på macworld.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går det få bort den från telefonen i med att jag har den nerladdad? den tar ju ändå upp över 1 gb i telefonen,känns ju lite irriterande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går det få bort den från telefonen i med att jag har den nerladdad? den tar ju ändå upp över 1 gb i telefonen,känns ju lite irriterande!

 

Det ska gå men eftersom jag inte har den nerladdat kan jag inte guida dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det ska gå men eftersom jag inte har den nerladdat kan jag inte guida dig.

hmm..ok,ingen annan som vet hur man gör? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm..ok,ingen annan som vet hur man gör? ;-)

 

Testa att Googla för det ska stå på 99mac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Testa att Googla för det ska stå på 99mac

har faktiskt gjort det,men hittar ingen lösning,men ska kolla på 99mac!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He he t.o.m Aftonbladet gör stora rubriker av det

 

post-113-0-14644500-1411588243_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går det få bort den från telefonen i med att jag har den nerladdad? den tar ju ändå upp över 1 gb i telefonen,känns ju lite irriterande!

You can go into Settings > General > Usage > Manage Storage. In there you'll see iOS 8.0.1. You can delete it from there.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

You can go into Settings > General > Usage > Manage Storage. In there you'll see iOS 8.0.1. You can delete it from there.

toppen! tack!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur man blir av med 1an som är vid inställningar ikonen, jag har tagit bort uppdatering som laddades ner men inte installerades. Jag har testat att starta om telefonen och även startat om den genom att hålla inne hemknappen och on/off knappen (vad det nu kallas) Men 1an är fortfarande kvar och indikerar att en uppdatering finns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur man blir av med 1an som är vid inställningar ikonen, jag har tagit bort uppdatering som laddades ner men inte installerades. Jag har testat att starta om telefonen och även startat om den genom att hålla inne hemknappen och on/off knappen (vad det nu kallas) Men 1an är fortfarande kvar och indikerar att en uppdatering finns.

ja,jag har faktiskt samma "problem",men den verkar inte gå få bort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så har det alltid varit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...