Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

IOS8 Minnet slut Hur kan man göra?


vman

Rekommendera Poster

Hej

Min iPhone 5 har inte tillräckligt minne för att uppgradera till IOS8.

 

Kan man lyfta ut bildern/alla videofilmer tillfälligt, uppgradera och sedan lägga tillbaka bilderna?

 

I så fall hur??

 

Tacksam för svar.

:)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppgradera via iTunes! Då kräver du inte all plats! :)

Jo. Jag fick ta bort massa musik för att kunna uppgradera via itunes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Min iPhone 5 har inte tillräckligt minne för att uppgradera till IOS8.

 

Kan man lyfta ut bildern/alla videofilmer tillfälligt, uppgradera och sedan lägga tillbaka bilderna?

 

I så fall hur??

 

Tacksam för svar.

:)

 

du kan ju lägga över dina bilder/filmer till datorn,sedan radera dom ur telefonen,annars som nån sa uppdatera via itunes,då behöver den inte flera gb för att installera iOS 8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du kan ju lägga över dina bilder/filmer till datorn,sedan radera dom ur telefonen,annars som nån sa uppdatera via itunes,då behöver den inte flera gb för att installera iOS 8

Jag behövde frigöra minne vid uppdatering av en iPhone 5c vid uppgradering via itunes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behövde frigöra minne vid uppdatering av en iPhone 5c vid uppgradering via itunes.

 

Då kan du inte ha haft många MB ledigt för jag hade 500MB ledigt på min och uppdateringen låg på 1.3GB och det gick att uppdatera genom iTunes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Då kan du inte ha haft många MB ledigt för jag hade 500MB ledigt på min och uppdateringen låg på 1.3GB och det gick att uppdatera genom iTunes.

Det stämmer bra. Uppgraderade dotterns 5c och hon hade 270 mb ledigt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer bra. Uppgraderade dotterns 5c och hon hade 270 mb ledigt.

 

Ja men då stämmer JohanHellman´s inlägg att man behöver inte ha det utrymme som uppdateringen kräver vid en uppdatering med iTunes.

Så ditt scenario var ett extremfall och som inte gäller för majoriteten av användarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ja men då stämmer JohanHellman´s inlägg att man behöver inte ha det utrymme som uppdateringen kräver vid en uppdatering med iTunes.

Så ditt scenario var ett extremfall och som inte gäller för majoriteten av användarna :)

Kan ju vara just det scenariot för trådskaparen. Men visst var mitt ett extremfall. Håller med om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...